Super Angle★
Sweet Heart Owner ♥



I'm Umi Amira

Bonjour Guys! Hello there ! You was stuck in my blog.
Welcome to my Super Awesome.
Please be nice to me . Don't judge me by it's cover.
No Haters, Copycats and Anon here.


Super Awesome ♥



Story About Links Goodies


My Swag ♥



Take a chance! Satu senyuman mampu menyembunyikan seribu kesedihan.


Super Angle ♥


Skin Made by Aina Humaiya
Background Founder by Umi
Best view in Google Chrome only
Cursor by Umi Amira & Umi Amira
December Wish .
Friday, November 30, 2012 | 10:10 PM | 0 BlackWhite

                           

Welcome dear december, and goodbye my crush november  :*
Nampak tak apa yang aku harapkan pada bulan december ni? Aku harap aku dapat lupakan dia. Memang betul lah dia bukan milik aku lagi , seriously aku terpaksa lupakan dia. Buat apa aku masih mengharapkan sesuatu yang tak pasti? Walaupun sayang , tapi nak buat macam mana? Memang susahlah kan? Hai kenapa lah kau buat aku macam ni? Sampai sekarang , aku masih tertanya tanya lagi , mana pergi janji kau dulu? Ke aku yang tak tahu yang kau ni jenis memang suka mungkir janji? Aku memang nak kita kawan macam dulu, tapi hati aku sendiri lah yang sengsara. Hm, bukan senang weyyyyyyyy !

                Bila aku duduk aku pasti akan,
                  :'(

Selalu sangat aku buat macam ni . Sebab? Sebab aku sayangkan kau. Aku masih simpan semua msg msg kau, kenangan kita sedangkan aku tahu semua tuh pasti buat aku menderita. Tapi, aku sayangkan semua tuh :'(   Hurm awak, kalau betul awak dah bahagia dengan dia , tolong pergi dari hidup saya? Dan saya tak kesah kalau awak dah bahagia dengan dia , tapi jangan tunjuk depan saya.  Dan satu saya minta , tolong cakap yang awak benci kan saya! Supaya saya boleh berhenti berharap dari menunggu awak. Boleh kan? Waiting you is killing me sayang . Sekian :')


Older Post | Newer Post