Super Angle★
Sweet Heart Owner ♥



I'm Umi Amira

Bonjour Guys! Hello there ! You was stuck in my blog.
Welcome to my Super Awesome.
Please be nice to me . Don't judge me by it's cover.
No Haters, Copycats and Anon here.


Super Awesome ♥



Story About Links Goodies


My Swag ♥



Take a chance! Satu senyuman mampu menyembunyikan seribu kesedihan.


Super Angle ♥


Skin Made by Aina Humaiya
Background Founder by Umi
Best view in Google Chrome only
Cursor by Umi Amira & Umi Amira
The moment is killing me :')
Saturday, December 1, 2012 | 1:40 AM | 0 BlackWhite
Hai awak ! Hai ebelibadii . Hurm awak awak? Awak ingat tak tarikhh 7 september? Second day kita jumpa? Haha , masa tuhh memang hari paling kelakar lahh saya rasa . Bagi saya lah , tak tahu pulak bagi awak? ><  Ya allah , seriously harituhh saya asyik nyakat awak je kan? Dekat batu park Marina? Awak pakai baju biru time tuhh? Saya , mas , izaaz pakai baju putih? Kita lepak lepak , Then masa nak balik tuh , saya nak bawak rzx pulak?  Member awak pun layan kan kan? Haha , that moment is very fun k  :')


                     

 Okayy, ni saya tweet sebelum saya kenal awak lagi , dan awak tahu tak, lepas kita kenal , semua ni terjadi dekat saya , mybe ni petunjuk buat saya kot :')

                     
                     
                     

And this , saya harap tuhan perkenankan doa saya. Ya allah , memang aku lemah tanpa dia, dan aku masih berharap dan menunggu dia. tapi kalau semua itu membuat aku makin menderita, kau hilangkan lahh perasaan ini buat selama lamanya . Sesungguhnya engkau mengetahui baik buruk akan sesuatu :')

                    


Dan tarikh kita couple pulak 26 September and kita break beberapa hari lagi nak anniversary kita yg ke 2 bulan? Sebab , hurmmm saya taknak cakap lagi , takut dia cakap 'ITU PUN NAK KECOH'  :')
                           

Ahmad Syairazi Afnan , Missing you make me crazy . Please don't leave me alone :') Come back and hug me back . Awak, ingat semua pesan saya? Jaga diri baik baik . Tak kira di mana pun awak berada . Ohkayy? Remember me .
Wassalam . 





Older Post | Newer Post