Super Angle★
Sweet Heart Owner ♥



I'm Umi Amira

Bonjour Guys! Hello there ! You was stuck in my blog.
Welcome to my Super Awesome.
Please be nice to me . Don't judge me by it's cover.
No Haters, Copycats and Anon here.


Super Awesome ♥



Story About Links Goodies


My Swag ♥



Take a chance! Satu senyuman mampu menyembunyikan seribu kesedihan.


Super Angle ♥


Skin Made by Aina Humaiya
Background Founder by Umi
Best view in Google Chrome only
Cursor by Umi Amira & Umi Amira
Salah aku ke?
Monday, December 17, 2012 | 9:53 PM | 0 BlackWhite
Hari ni aku rasa aku nak luahkan apa yang aku pendam selama ni. Aku harap lepas je aku luahkan semuanya, orang tuh boleh buka fikiran untuk berfikir jauh. Aku tak kesah kalau dia marah atau benci aku, tapi sekurang kurangnya aku cuba untuk nasihat dan perbetulkan salah dia. Kalau nak cakap depan depan dengan cara bertapis supaya kau tak terasa hati, aku rasa susah. Tersangatlah susah. So ni jelah caranya.

Dear Mastura,
Kau sedara aku kan? Sedara yang aku sayang sangat sangat. Kau pun tahu tu? Kita dari kecik bersama sampai lah umur kita dah nak 18? Kiranya dah 17tahun kita bersama? Sakit,sedih,duka kau semua aku tahu dan kita kongsi sama sama. Kita gaduh teruk tetap balik semula? Aku sayang sangat sangat semua tuh. Tapi kan, kenapa kau buat aku macam ni arh? Kau pernah tanya pada diri kau tak ''Hari ni aku ada buat salah kat sesiapa? Pernah tak? Kau banyak kali ajar aku untuk soal diri sendiri apa yang dah aku buat. Tapi kenapa kau tak tanya diri sendiri 'Apa yang aku dah buat dekat Mira?'
Selama ni aku ikut apa cakap kau, susah aku , aku abaikan untuk cuba penuhi apa yang kau nak. Tolong kau, dan macam macam mas. Tapi kau tak hargai dan tak pernah hargai . Aku pun ada hati dan perasaan . Masalah dengan sedara bagi aku sesuatu yang sulit dan payah buat aku luahkan pada semua orang , tapi kau , mudahnya bercerita tanpa soal selidik . Aku harap kau tahu apa yang cuba aku sampaikan . Aku tak pandai nak create cerita dekat  semua orang macam yang kau buat . Hurm , aku taknak cerita lebih . Aku nak face to face dengan kau . Tapi aku tahu , kau tak kan tahu yang aku nak face to face dengan kau sebab kau mana pernah jejak kan diri kat blog aku ni . Haha , K lahh , bai . Iloveyouuu :*


Older Post | Newer Post